Titulní stránkaPořádané akce » 12. zimní setkání asistované reprodukce » Všeobecné informace

Všeobecné informace

Termín semináře
6. – 7. 12. 2018

Místo konání semináře
Hotel Valeč, Valeč 1, 675 53

Informace k registraci a ubytování

Registrovat se můžete on-line na našich webových stránkách. Po zaregistrování Vám bude na e-mail zaslán variabilní symbol a číslo účtu pro úhradu poplatku.
Registrační poplatek 500,– Kč hradí pouze ubytovaní účastníci.
Ubytování pro omezený počet účastníků je zajištěno ve dvoulůžkových pokojích na Zámku Valeč. Prosím,
do registračního formuláře napište jméno spolubydlícího. V případě nevyplnění jména spolubydlícího k Vám bude spolubydlící přidělen.


Storno ubytování
Storno ubytování je nutno nahlásit organizační agentuře písemně. Po zrušení registrace budou uplatňovány následující storno podmínky:

Termín zrušení ubytování Storno poplatek
do 22. 11. 2018 bez storno poplatku
od 22. 11. 2018 do 30. 11. 2018 50 % z ceny zrušeného ubytování
od 1. 12. 2018 100 % z ceny zrušeného ubytování


Platby
Úhradu účastnických poplatků proveďte převodem na účet číslo:
4532770207/5500 Raiffeisenbank, a.s.