Titulní stránkaPořádané akce » 11. zimní setkání asistované reprodukce » Všeobecné informace

Všeobecné informace

Termín semináře
7. – 8. 12. 2017

Místo konání semináře
Zámek Valeč, Valeč 1, 675 53

Informace k registraci a ubytování

Registrovat se můžete on-line na našich webových stránkách. Po zaregistrování Vám bude na e-mail zaslán variabilní symbol a číslo účtu pro úhradu poplatku.
Registrační poplatek 400,– Kč hradí pouze ubytovaní účastníci.
Ubytování pro omezený počet účastníků je zajištěno ve dvoulůžkových pokojích na Zámku Valeč. Prosím,
do registračního formuláře napište jméno spolubydlícího. V případě nevyplnění jména spolubydlícího k Vám bude spolubydlící přidělen.


Storno ubytování
Storno ubytování je nutno nahlásit organizační agentuře písemně. Po zrušení registrace budou uplatňovány následující storno podmínky:

Termín zrušení ubytování Storno poplatek
do 22. 11. 2017 bez storno poplatku
od 22. 11. 2017 do 30. 11. 2017 50 % z ceny zrušeného ubytování
od 1. 12. 2017 100 % z ceny zrušeného ubytování


Platby
Úhradu účastnických poplatků proveďte převodem na účet číslo:
3484460217/5500 Raiffeisenbank, a.s.

Veškeré platby jsou uvedeny včetně DPH. Daňové doklady za platby dostanete na registraci.